siva) (zona . prostor suvremene i medijske umjetnosti
Kritički turizam podrazumijeva kritiku neplanske turistifikacije i refleksiju njezinih društvenih i estetskih konotacija. Kritički turizam usmjeren je prema modeliranju diskursa koji propituje privredno stremljenje monoekonomiji turizma u Hrvatskoj i drugdje te njezinih posljedica na kulturni, socijalni i prostorni razvoj.
Pročitaj više...Serija fotografija Unutarnji otoci donosi autoričin osobni pogled na pojam otoka kroz fokus na geološki aspekt i njegov utjecaj na pejzaž. Određena odrastanjem na otoku, autorica u mediju fotografije bilježi fragmente tri otoka u Europi. Motive svakodnevice postavlja kao ishodište za promišljanje o isprepletenosti geologije, pejzaža i otočnih identiteta. Kamen, kao glavni motiv unutar ove serije, u svojim različitim oblicima i fazama obrade, postaje simbolična veza tri europska otoka - Bornholm, Inishmaan i Vrnik, koji se nalaze u Danskoj, Irskoj i Hrvatskoj.
Pročitaj više...Ambasada Wi-Fi siva) (zona dio je TheWrong biennala i sastoji se od izložbe na fizičkoj lokaciji u Zagrebu radova koji su dosada bili prezentirani u sklopu Wi-Fi galerije siva) (zona u Korčuli.
Pročitaj više...Kinematografija ima značajnu ulogu zbog snage i širine inkluzivnosti šireg stanovništva u suvremenu kulturu i umjetnost. Projekt je interdisciplinarnog i istraživačkog karaktera s ciljem mapiranja kinematografije jadranskih otoka 20. stoljeća. Projekt obuhvaća istraživanje povijesti kinoprikazivalaštva i mapiranje svih lokacija na kojima su trajno ili povremeno funkcionirala kina, te uvid u program. Nadalje, istraživanje uključuje mapiranje svih filmova vezanih za otoke, te svih kinematografskih aktivnosti na otocima u 20. stoljeću. Ova tema do sada nije bila sustavno obrađivana, tako da je višegodišnje istraživanje autora projekta uz terenski i arhivski rad bio otvoren za nadopunu preko platformi za komunikaciju.
Pročitaj više...Istraživanje metodološki obuhvaća etnografsko i faktografsko mapiranje industrijske baštine, prikupljanje dokumentacije i njenu digitalizaciju, bilježenje postojećih stanja objekata, bilježenje sjećanja, rad s kazivačima, arhiviranje, kao i kasniju analizu, interpretaciju i kritičko sagledavanje građe. Projekt nudi nove modele prepoznavanja i valoriziranja baštine. Fokusiran je prvenstveno na detektiranje, prepoznavanje, artikuliranje i revaloriziranje aspekata nematerijalne otočke industrijske baštine 20. stoljeća, najvećim dijelom na proizvodnju i rad u vrijeme socijalizma i poslijeratne modernizacije i industrijalizacije. Industrijalizacija je bitno modificirala, kako lokalne uvjete života i standard, tako i kolektivnu svijest mještana.
Pročitaj više...